ISO 10002
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. (TEİAŞ), belirlediği Vizyonu, Misyonu, Değerleri ve Politikamız doğrultusunda, Entegre Yönetim Sistemleri çerçevesinde, faaliyetlerinde ve sürekliliğini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmayı, gelen şikayet ve talepleri, objektif ve şeffaf bir şekilde ele alarak değerlendirmeyi sektörde lider konumunu koruyup, uluslararası enerji piyasasına entegre, milli enerji politikalarına uygun öncü sistem ve şebeke işletmecisi olmak amacıyla TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini kurmuştur.
Bu kapsamda, Kuruluşumuz 29 Mart 2018 tarihinde TS EN ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazanmıştır.